Takipçiler :)

Google+ Followers

Salı, Haziran 29, 2010

Bu Asyalı Kızların Cilt Sırları Ne? BB Cream Nedir?


Bu yazı www.nasilgiysem.blogspot.com' a aittir.
Almanya' da okuduğum dönemlerde gündüz derslerde gördüğüm asya kökenli arkadaşlarımın ciltleri oldukça problemliydi. Çoğunun ya kızarıklıklarla ya da sivilce izleri ile başı dertteydi. Gelin görün ki akşam bir partiye gittiğimiz zaman, o gündüz görünen problemlerden eser yoktu. Defalarca sordum "Normal makyaj yaptım işte..." den fazla bir cevap alamadım (çoğunun gerçekten makyaj ve online alışveriş delisi olduğundan bahsetmeden geçemeyeceğim).

Hayır, reklamlarına falan bakıyorum, bütün asyalı kızların cildi aynen bir ipek..! Tamam, photoshoptur diyosun, filtredir diyosun... E bu yanımda yöremde dolaşan çekik gözlü bebekler de mi filtre takıyor diye kafayı yedim durdum...

Meğerse bu hatunların ortak bir sırrı varmış. BB CREAM ! Nam-ı diğer Blemish Balm. Yani hata örtücü krem. Mantık olarak renkli nemlendiricilerle aynı, ama BB Cream' lerin örtücülüğü çok daha yüksek.



BB Cream' ler ilk önce yüksek UVA ve UVB koruması da içererek, cilt problemi olan hastalar için hem koruyucu hem de iyileştirici kremler olarak tasarlanmışlar. Gel zaman git zaman bakmışlar ki, hem gözenekleri tıkamıyor, hem yüksek güneş koruması içeriyor, hem fondötene göre daha hafif bir ürün, hem cildi iyileştirici özellikleri var hem de kusurları mükemmel bir şekilde kapatıyor. E yani bir tek helva yapmak kalmış anlayacağınız, BB Cream' leri çeşitli kozmetik markalar geliştirerek makyaj malzemesi olarak piyasaya sürmüşler.

Genellikle Kore menşeili makyaj markalarına ait olan BB Cream' lerin esas çıkış noktası Almanya. Piyasada birçok marka var, bunlardan en favori olanları en başta Missha, Skinfood, Skin79, Hanskin, Lioele... Liste böyle uzayıp gidiyor. Her markanın değişik özelliklere sahip birçok BB Cream' i var. Bazıları mat, bazıları yüksek kapatıcı özellikte, bazılarının içerdiği su miktarı fazla ve nemlendirici özellikte, bazıları ışıltılı bir görünüm sağlıyor, havyarlısı, aloelisi...

İş, cildinize en uygun tonu bulmaya kalıyor, çünkü ne hikmetse markalar her seriye ait kremlerde sadece 1 ya da 2 ton çıkartıyorlar. Cildinize birazcık açık tonda bir ürün aldığınız zaman ortada hayalet gibi bir suratla gezebilirsiniz, dikkat edip iyi araştırmak lazım yani.

BB Cream kullanıcılarına göre, kremi sürdükten sonra ne concealer, ne fondöten kullanmaya gerek kalmıyor. Sadece bitirici bir pudrayla üzerinden hafifçe geçmeniz yeterli, bu cildinizin çok mat durmasını önlüyor.

BB Cream' lerin diğer bir iddiası, cildi beyazlaştırıp, renk orantısızlıklarını giderdikleri, kırışıklıkları ve sivilce izlerini azalttıkları... Kullanıcılar genelde pek bir gelişme gözleyemedilklerini söylüyorlar ama makyaj açısından tatmin olmak onlara zaten yetiyor.

BB Cream' lerin adı her ne kadar krem olsa da aynı bir makyaj malzemesi gibi temizlenmeleri gerekiyor. Genellikle makyaj temizleyici yağlar öneriliyor ve kremleri üreten markalar genellikle temizleyici yağ alternatiflerini de önünüze sunuyorlar.

Alıp denemeye değer mi? Bence değer. :)
Ben çok beğenilen Missha M Perfect Cover BB Cream' ine göz koydum. Ton konusunda her ne kadar çekincem olsa da en fazla concealer olarak kullanırım diyorum.


BB Cream' leri EBAY' den alabilirsiniz. www.cosme-de.com ve www.sasa.com sitelerinden de çeşitli markaların BB Cream' lerine ulaşabilirsiniz.

Ne çok BB Cream dedim di mi? :)))

post signature

27 yorum:

  1. güzel bi paylaşım bu konu hakkında hiç bi fikrim yoktu

    YanıtlaSil
  2. Canım bu ne süper bi ürünmüş yaa denemeye değer gerçekten bende bi alıyım bundan çok sağol şekerim:)

    YanıtlaSil
  3. Evet yaaa, biliyorum bunları beeennn! Kaç para acaba? Fondötenlerden pahalı mı? Kaç ml mesela senin almaya niyetlendiğin?

    YanıtlaSil
  4. cnm bende tam böle bi krem arıyordum fiyatları nası ve nasıl sipariş veriosun ben pek bişey anlamadımda siteden:))

    YanıtlaSil
  5. * idbç yardımcı olduysam ne mutlu :)

    * zeto ben de dayanamadım, hanskin O2 temizleme yağıyla sepete attım. aslında kokuryudo japon markası olduğu için ilk tercihimdi ama ne yazık ki çok tercih edilen bir ürün olduğu için stokta kalmamıştı


    * Tannesi, EBAY' de fiyatları daha ucuz, 30ml' liği 10dolar falan. ama ben EBAY satıcılarına güvenmediğim için cosme-de' den aldım, bedava kargo var hem de. 23dolardı 50ml' liği. ama çok çok az miktarda ürün kullanıldığı için çok uzun süre gider diye düşünüyorum.

    * hacerelçi, fiyatları üstte belirttiğim gibi, Ebay' den almaya cesaret edebilirsen daha uygun fiyatlara bulabilirsin. bu siteden de söylediğim markalara bakarsan bb cream' lerini görebilirsin :)

    YanıtlaSil
  6. http://shop.bbcreamqueen.com/missha/m-bb-boomer/ kendi sitesinde fiyatlar uygun ama nasış sipariş vericez:(

    YanıtlaSil
  7. hacerelçicim bu ürünün kendi sitesi değil, sadece alıcıyı ebaya' e yönlendiren bir site. missha' nın benim bulduğum kendi sitesi de sadece amerika' ya gönderim yapıyor. bir de bu bulduğun ürün bb boomer, yani bb cream bazı gibi birşey. kalıcılığını, etkisini falan arttırıyor, bb cream sürmeden altına bunu sürüyorsun.

    ebayden alışveriş de gittigidiyor' dakine benziyor, tek farkı paypal yolu ile ödüyorsun. ben ne ebay ne de paypal kullanıcısı değilim ne yazık ki, ayrıntılı bilgi veremiyorum o yüzden :(

    YanıtlaSil
  8. EBAY dediğiniz benim link olsa gerek:) neyse bakalım bi şekilde temin etmeye çalışıcaz:)

    YanıtlaSil
  9. Çok çok faydalı bir yazı olmuş!
    Hiç bir fikrim yoktu bu konuda,ama derdim çoktu.Zaten kapatıcı kullanıyorum ama bu daha faydalı görünüyor,sivilce izlerine de faydası varsa değmeyin keyfime;)
    Çok teşekkürler süper yazın için:)

    YanıtlaSil
  10. Cok ilginc aynen ben de fransa'da Asyali kizlarla okudum. dedigin gibi gunduz hakikaten kotu cilt aksam guzel cilt:) demek buymus tesekkurler super paylasim:)

    YanıtlaSil
  11. Ah biris de bunu alsa ve deneyiminden bahsetse diyordum. Ben aldım güzel ama epey oluyor çok sık kullanmadığım için uzun süre dayanıyor bana. uygulaması çok kolay. E-bayde kargo ücreti de yok sanırım. 1 hafta da geldi standart teslimatla.Bir de dikkat etmeniz gereken bir husus var Asyalıların cilt rengi çok açık olduğundan iki numarası 21-23 23 daha koyu. Eğer çok açık tenliyseniz 21 no almanızı tavsiye ederim. Ben aldığımda bir sürü tester gelmişti.Yine de buraya bakabilirsiniz.

    http://cgi.ebay.com/Missha-M-Perfect-Cover-Blemish-Balm-BB-Cream-21-20ml-/220628063988?cmd=ViewItem&pt=LH_DefaultDomain_0&hash=item335e7516f4

    YanıtlaSil
  12. BB kremler çok güzel, ben de yazmıştım zamanında. Legere'mi severek kullanıyorum, bitince Missha'yı da denicem, sırf meraktan :)

    YanıtlaSil
  13. svglove, işine yaradığına sevindim :)

    pelininstyle, artık sırlarını keşfettiğim için çok mutluyum. benim aslında çok şükür bir cilt problemim yok ama airbrush görüntüsü çok hoşuma gidiyor.

    öykücüm, varmış valla :)

    joeypotter, ben 23 numarasını aldım aslında aklımda ikisini birden alıp karıştırarak kullanmak vardı ama beğenirsen 21in de küçük boyunu almayı düşünüyorum, o daha sarı alt tonlu olduğu için cildime daha çok uyar sanki... ama dediğin gibi rengi oldukça açık.

    marjocum Legere hakkındaki yazını ben de okumuştum hatta arada kaldım acaba seninkinden mi alsam diye ama ebay' den almadığım için ve forumda daha çok missha nın adı geçtiği için tercihim ondan yana oldu. dene dene :) bu meraklar bize pahalıya patlıyor :)))

    YanıtlaSil
  14. Selam, yine ben.
    Beni de meraklandirdin, simdi nette bunlara bakiyordum. Missha icin aninda sivilce yapiyor diyorlar :(

    YanıtlaSil
  15. Öykücüm çoğu için öyle yorumlar yazılıyor, her cilde her ürün iyi gelmiyor ne yazık ki. Bizim forumda kullanıp çok memnun olanlar da var. Belki iyi temizlemeyi unutuyorlardır ? Bende yapmaz diye ümit ediyorum, çünkü siparişimi verdim bile :)

    YanıtlaSil
  16. allah tam benlik ürün bu, yalnız ten rengi seçiminde tongaya düşmemek lazım bakalım nasıl ayarlayacağım :S

    YanıtlaSil
  17. roxelannecım birçok swatch var internette, artık göz kararı falan, biraz da risk alaraktan :)))
    böylesi de heyecanlı oluyor canııım, gelen ürünü sevmek zorunda kalıyorsun. belki standı falan olsa bir türlü beğenip karar veremez insan :))))

    YanıtlaSil
  18. bu kremden kırmızı halıda yıldızlar da kullanıyor, az makyajla bakımlı görünmenin sırrı bu krem anlayacağınız süper bir ürüne benziyor

    YanıtlaSil
  19. ürünüm elime ulaştı, gerçekten tek kelimeyle muhteşem birşey bu.

    YanıtlaSil
  20. cosmo.de'den sipariş edince gümrük vergisi vb başka bir ödeme yapılıyor mu? adrese teslim mi geliyor, yoksa gidip bir postaneden filan mı alınıyor?

    YanıtlaSil
  21. valla ticaret amaçlı soruyorsanız bilemem, kişisel alımlarda zaten belli bir miktar üzeri vergiye tabi tutulur. adrese geliyor evet.

    YanıtlaSil
  22. Estee lauder'ın Mac'in ve Clinique'in de bb creami olduğunu ama sadece asyada ve amerikadaki bazı duty freelerde satıldığını biliyor muydunuz?
    Ya bu adamlarda pazarlama zekası sıfır, ya da bizi süründürmeye bayılıyorlar.

    YanıtlaSil
  23. yorumları okuyunca biran da almam gerektiği kanısına vardım 25yaşındayım ve sivilcelerden bıktım stres yüzünden beni hiç yalnız bırakmıyorlar:(
    ebaydan mı almalıyım yoksa cosme-de.com dan mı?

    YanıtlaSil
  24. EBAY beni deli etti.Cahillik çok kötü birşey biri bana yardım etsin.Teklif falan verdirtiyo yaaa:DD:D:D:Bir türlü satınalamadım.Yardııııııııııııım

    YanıtlaSil
  25. en yüksek kapatıcılığa sahip BB cream hangisi sizce?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Denediklerim arasinda missha

      Sil

Değerli fikirlerinizi yorumlarınızda paylaştığınız için teşekkürler. :)

Sorularınız için buraya tıklayınız ...

BİR DE BURADA ARAYIN!

Disclaimer

Bu blogda bahsi geçen ürünler, aksi belirtilmediği sürece, kişisel kullanım için tarafımızdan alınmış olup, kişisel görüşlerle yorumlanmıştır.
BLOĞUMDA BULUNAN TÜM KOLAJ VE KOMBİNLER BENİM TARAFIMDAN HAZIRLANMIŞTIR. KULLANMAK İÇİN BENİM DE FİKRİMİ ALIRSANIZ ÇOK SEVİNİRİM : )

Lydia.-

HER HAKKI SAKLIDIR

myfreecopyright.com registered & protected

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails